divendres, 19 de desembre del 2008

QUI VOL ANAR A VEURE L'USAP?

Estimades Belleses,

He fet un "copio-pego" d'un tema proposat per l'Elena que ha quedat camuflat en el blog. Comenteu i escollim data, ok?

Aqui va:

Unes quantes veterranes vam parlar d'anar a Perpinyà a veure un partit de l'USAP. Tinc el calendari que us afegeixo, si és que ho aconsegueixo amb aquest "coi de blog",(True: CURSET ACCELERAT!! )És broma Marga, molt macot aquest blog!

Bé, al que anava. Aviam com queda el quadret. Si no s'enten, ja ho diré al proper entrenament. Que per cert, hauriem de confirmar les que hi pensem anar, no fos cas... (Jo, en principi, hi vaig)

Bé, la cosa és que aneu mirant dates/partit i aneu escollint el dia que preferiu, pugueu, us agradi més, etc.. per decidir quin dia anem i poder agafar entrades.

Date Lloc Equip Local Equip Visitant
10 de gener 2009 a 14h30 Estadi Aimé Giral USAP Bourgoin
27-28 de febrer 2009 Estadi Aimé Giral USAP Montpellier
6-7 de març 2009 Estadi Aimé Giral USAP Toulouse
3-4 d'abril 2009 Estadi Aimé Giral USAP Mont de Marsan
24-25 d'abril Estadi Aimé Giral USAP Clermont
8-9-10 de maig 2009 Estadi Aimé Giral USAP Montauban


Bé, ja està fet. Aviam com surt...

Siau,

Elena

6 comentaris:

True Montse ha dit...

Jo voto 6-7 de març!

c'on voteu Veterranes-marranes!

Marga ha dit...

Excepte al gener, m'és exactament igual el dia.
Petonets

Anònim ha dit...

Aquests són els partits de lliga, a més d'aquests partits hi ha els de la Heineken cup que serien:

16-17-18 janvier 2009 Stade Aimé Giral USAP Ospreys
1/4 de finale : 10-11-12 avril 2009 A définir A définir A définir
1/2 Finale : 1-2-3 mai 2009 A définir A définir A définir
Finale : 22-23-24 mai 2009 A définir A définir A définir

Apa aneu escollint,

Elena

mariona ha dit...

Jo voto cap a l'abril, 24 i 25. I referent als entrenos que comencen el mes de gener, compteu amb mi. Ja anireu informant del dia.

Transparente ha dit...

Jo també a partir del gener... de la resta m'està bé.
així es que en els entrenos de l'any que ve hem d'establir la data per no quedar-nos sense entrada.

petons.

Anònim ha dit...

Hola! No sé si ja heu decidit alguna cosa a l'entrenament del dia 12... Jo m'apunto a anar quan sigui, tot i que m'aniria millor cap a l'abril.