dimecres, 3 de desembre del 2008

El Tercer

Estimades Belleses,

Avui em prenc la llibertat de fer el "parte" de l'entrenament, el numero 3. Que dir-vos! jo volia fer una rajada generalitzada però la Fran que ara és mare i està molt dolça em va fer veure que no hi ha per tan, Fran quan tens raó tens raó!
No feia tan de fred, vàrem suar i tot, bé, crec que la suor va venir per la quantitat de capes de roba que portàvem tot i així objectiu assolit!
El High Point de la nit jo crec que va ser el joc innovador de la Olga-Toki, sí senyores! vàrem fer algo diferent, ni a la "pilota caçadora" ni "dos si tres no"...... increïble, oi? Hi ha tot un món fora del nostre micro-world-si-funciona-perquè-canviar i us convido a visitar-lo, potser ens agrada i tot.
Apart de córrer, riure i rajar sota tònica dels entrenos es va parlar de fer el dinar o sopar de germanor-nadalenc però mirant calendari el desembre ja és impossible o sigui que aneu mirant agendes pel gener.
Apali, dediqueu-li un somriure a un perfecte desconegut.

Petó al cul

8 comentaris:

Marga ha dit...

Què bé llegir el comentari de l'entrenament! Gràcies Montse. Jo estava amb mal de cap. No vaig dir res per què la meva intenció, fins a última hora, era venir. Però no em vaig veure amb cor.
Quedem per al 16?

Transparente ha dit...

Noies!!! el 16 al final tampoc podré.... i si segueixo així ni pilota-caçadora ni res, de res en tota la temporada.

Que us sembla entrenar el dimarts que ve día 9 de desembre. Segur que durant el cap de setmana purissim fara que necessitem suar els dinars i soparets.

Ja direu wapes!

fran ha dit...

Molt dolça, molt dolça... "Mecagüentooo"!!! la rasca que fotia i l'esforç sobrehumà que vàrem fer les que hi vam anar!!! Això sí, la sensació del deure complert i el tercer temps al "Mesón" no me'ls treu ningú. Olé.
(Per cert, puc fer l'esforç d'entrenar el dimarts que ve-9/12- si s'escau...)
Fran

Marga ha dit...

Jo tinc la meva mitja taronja a Madriz i no podré venir, però per mi no patiu. Si us va millor a totes, ho superaré.

True Montse ha dit...

Per mi entrenar dimarts 9 perfecte perque el 16 no puc anar. La Olga-Toki tambe li va be.
Peto al cul

SU ha dit...

Jo "a lo mío",

Aviseu de seguida que poseu data (al gener molt millor) d'aquest dinar-sopar de germanor!

I ànims a totes les veterranes que compleixin amb els entrenaments!

SUsanna

Anònim ha dit...

Qui vol anar a veure l'USAP?

Unes quantes veterranes vam parlar d'anar a Perpinyà a veure un partit de l'USAP. Tinc el calendari que us afegeixo, si és que ho aconsegueixo amb aquest "coi de blog",(True: CURSET ACCELERAT!! )És broma Marga, molt macot aquest blog!

Bé, al que anava. Aviam com queda el quadret. Si no s'enten, ja ho diré al proper entrenament. Que per cert, hauriem de confirmar les que hi pensem anar, no fos cas... (Jo, en principi, hi vaig)

Bé, la cosa és que aneu mirant dates/partit i aneu escollint el dia que preferiu, pugueu, us agradi més, etc.. per decidir quin dia anem i poder agafar entrades.

Date Lloc Equip Local Equip Visitant
10 de gener 2009 a 14h30 Estadi Aimé Giral USAP Bourgoin
27-28 de febrer 2009 Estadi Aimé Giral USAP Montpellier
6-7 de març 2009 Estadi Aimé Giral USAP Toulouse
3-4 d'abril 2009 Estadi Aimé Giral USAP Mont de Marsan
24-25 d'abril Estadi Aimé Giral USAP Clermont
8-9-10 de maig 2009 Estadi Aimé Giral USAP Montauban


Bé, ja està fet. Aviam com surt...

Siau,

Elena

Anònim ha dit...

Nenes,
hauria d'haver obert un tema nou, però no ho sé fer.

Sorry,

Elena